Mitt nya liv...

...har äntligen börjat. Har kommit igång med träningen och har börjat äta grymt nyttigt för att komma i form igen. Det är ett måste och känns så underbart att vara på gång. Mår redan psykiskt bättre. Å har väldigt fina naglar :) hoppas de håller sig till bröllopet i februari. Inte mitt men ska bli kul å gå på bröllop.
Sen gäller det bara att ta hand om sitt själsliv också och det känns faktiskt lite jobbigare. Är inte så bra på att bry mig om mig själv. Tar ofta dumma beslut som får jobbiga konsekvenser. 
Idag blev det bestämt...åker ner till Trosa igen på lördag...så supermysigt... Älskar den lilla staden och folket där. nyårsafton firades där också...men kanske var den mysig av flera orsaker :) Synd bara att samma person inte är i trosa i helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0