why, why, why?

Ibland undrar jag hur jag kan vara så korkade hela jävla tiden. Hade en smart kompis som sa att ju fler gånger du engagerar dig i de dåliga relationerna som inte ger dig det du vill ha desto mer förvirrad kommer du bli efteråt. Å hon har ju så jävla rätt. Hade en vän över idag, jag ville ha sällskapet egentligen...å det mys det innebär när man är tillsammans med ngn för det är ju det jag vill ha, medan han vill ha sex. Å hur bra mår jag efteråt...sexet är förvisso bra men känner mig ju bara mer förvirrad och ensam efteråt än innan. Att jag inte lär mig. Trodde att det här året skulle medför något nytt och att jag faktiskt skulle ha lärt mig av mina misstag...men icke. Nu blir det skärpning annars kommer även detta år bli ett helvete.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hur gammal är du?

2009-03-30 @ 18:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0